Wednesday, 4 January 2012

Hari pertama sekolah Aiman @ SRAI Seksyen 7

4hb Jan 2012...bermulanya persekolahan Aiman di SRAI, seksyen 7 Shah Alam. Sungguh excited sesangat... Aiman sgt confident.. mama dan baba cuma dok kat school Aiman sampai pukul 9 am jer...pasal yuran n buku dah settle sebelum bukak sekolah lg.. Aiman pon bila dah jumpa kawan2 dah tak hiraukan mama n baba.

Aiman start kul 7.30 am sampai 2.30 pm. Tapi ibu bapa dimestikan mengambil anak2 pukul 3 pm sbb diorang kene solat zuhur secara berjemaah kat school. Alhamdulillah semoga dpt memupuk dan menjadikn Aiman anak yg soleh.Kat sekolah pon,Aiman kene solat Dhuha tiap2 hari, mmg ada dlm jadual dia..start kul 9.30 am sampai 9.50 am.

Habis sekolah, Aiman still kene transit. Kitorang hantar dia kat Sarjana Pintar seksyen 7...dekat sket kalo nak anto balik. Dlm sebulan ni..baba kene ambik Aiman time dia balik
 school...tapi dah tanya gak kat van sekolah...tgk cammana perkembangan Aiman nanti.

No comments:

Post a Comment